Wednesday 21 March 2012

DSAI ,DAP,PKR,PAS adalah penderhaka,petualang,tali barut kaldai,baruah ISRAEL/AMERIKA bagi menjatuhkan kerajaan MAAYSIA, untuk dibonekakan

DSAI ALJUBURI telah mengemparkan,samping menghianati dan menderhaka kpd seluruh umat islam seluruh dunia.lantas kita dan seluruh umat NABI MOHAMMAD. sngt2 tersentak ,terperanjat, marah! bilamana beliau tergamak memberitahu dunia di mana ingin mempertahankan keselamatan negara laanat yahudi ISRAEL.

Kini umat islam sngt membenci beliau termasuklah org2 PAS kecuali yg taksub pada nya.. kita telah lama ketahui ISRAEL adalah musuh ISLAM. malahan musuh ALLAH yg telah sekian lama membunuh sdr islam kita rakyat PALESTIN. menceroboh negara mereka,membina penempatan haram disana, dimana,hampir 2juta rakyat PALESTIN menderita , menjadi pelarian.berbagai kekejaman dilakukan.dan seksaan demi penyiksaan ditempuhi ..DSAI pada nama nya Islam tapi firaun…ISRAEL jua lah dalang serangan AMERIKA terhadap negara IRAQ.hingga kini IRAQ bkn lagi negara islam kesimpulannya DSAI ,DAP,PKR,PAS adalah penderhaka,petualang,tali barut kaldai,baruah ISRAEL/AMERIKA bagi menjatuhkan kjaan MLYSIA,untuk dibonekakan!seterusnya menjayakan .taktik sama seperti berlaku dinegara2 islam yg tlh diceroboh!! dan ditakluki.lantas seperti rakyat IRAQ yg bkn lagi negara ISLAM.!!…IRAEL /AMERIKA takut kpd bayang2 sendiri.takut dgn kebangkitan dunia islam.yg mengikut sejarah Islam akan bangkit semula,tamadun islam berkembang semula diantara negara islam diASIA TENGGARA lebih2 MLYSIA adalah negara islam contoh. dan maju/kaya .makanya wang berbilion ringgit telah disalurkan kpd parti durjana pembankang yg disebut..!…well!! we looks forward into its.

kita saksikan pada PRU13.dimana kali ini pertandingan dan perjuangan pada mana2 parti politik berlainan jadinya.kenapa bodoh sngt penyokong taksub PAS???jika mereka kalah dlm PRU13,apa akan jadi nanti?

No comments:

Post a Comment